BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 26, 2009

oh...TIDAKKKK!!!!!


OMG...ak da hmpir luper cm ner nk bwk kereta...
smlm drive kejap kt area umah opah aku kt kuala kangsar...
tue pown setelah berjuta2 kali mintak kt parents ak kebenaran nk bwk kereta proton merah yg besar tue. (Gambar hanya perhiasan yea...tu bukan kereta ayah aku...heee)

huhuhu...malang nyer, cara pemanduan ak tue sungguh teruk nk mati...actually tk la teruk sampai mcm tue...just tk sebaik masa ak bwk waktu nk test dolo2...heee...maybe sebab saiznye yg obviously lebih besar daripada kereta kancil yg aku bwk tue tapi...daa...its still a car...tk byk beza nye pown.

Aku pown dgn condifent nyer heee (terover extremly happy sebab dapat bwk kete la katakan...) bawak la kereta yg besar tu dalam kegelapan malam yg berpandukan cahaya lampu kereta tue sendiri menuju ke rumah opah ak yg beberapa minit jea tu. tak dapat dibayangkan betapa sengal nyer ak sebab hanya guna gear 2 sampai la ak selamat tiba di depan pintu gate umah opah aku...kahkahkah...sian pown ader...

Ayah aku plak tak habis-habis wondering mcm mne aku bleh lulus ngan jpj ari tu...yg tk bley blah nyer...1st tyme aku "pandu uji" kereta ayah aku tu ialah pada wktu dan ketika malam menjelma...pergh...memang tk masuk diakal cause aku nk ''on"kn lampu jalan pown da terketaq2~~so just bayangkan...korang fikir la sendiri...

Malam tu apa lagi...siap bawak dalam mimpi lagi...tu tk termasuk lutut aku yg dah start shaking sebaik sahaja aku keluar dari kereta tapi tak la obvious sangat...well...itu la manusia yg bernama nuran...cepat sangat gelabah...panic tk tentu pasal...aku gak mengaku yg aku ni clumsy sikit tapi alhamdulilah...tak der la sampai boleh diperbodoh2kan sesuka hati jea...sebab aku percaya...


LOVE ME OR HATE ME
IT'S GONNA BE ME!


aku pown tak tau apa kaitannye tap aku suka ngan statement ni...hahax...

0 comments: