BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, June 20, 2009

hello...another new day...

hari ne hari bapa tau...hikhikhik....
so kpd my dad, smoga terus mnjadi ayah yg paling cool utk selama2 nyer...
tp my dad baru jea balik ke kelantan smula pgi td..huhuhu...
erm...another 2 weeks before pndftaran utk masuk kolej...for the moment tk rase apa2 lagi tapi...
phm2 je la...hehehe. barang2 i da pack sket2...so that nanti tk kelam kabut sngt...
pape pown, hopefully i'll be ok studying there...
smlm teman hanisah pergi library...pastu jln2 sket...lepas ne tk tau lagi bila plak bley jumpa with all my friends...miss them lor...semua da ada haluan masing2 trmasuk la aku...
lpas ne my mom akan tinggal berdua jea dgn adik i...kesian plak...
tk per, my dad pown da nk pencen lagi 4 thn...sort of...everything will be just fine...

0 comments: