BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 1, 2009

kepanasan melampau...

Fuh...haba yg menyebabkan aku terpaksa mandi berkali-kali....kepanasannye boleh membotakkan kepala semua org...hee...lebih2 plak. tapi seriously, memang panas gila kt umah aku ni. tak tau la kt neraka nanti macam mner!!! ish3...insaf aku. kalau kt dunia pun manusia ni da tk boleh tahan, bayangkan...dekat akhirat nanti...erm...sedikit renungan utk kita semua specially buat diri aku.


Tu ar...manusia sekarang ni tk sedar yg bumi ni da nazak...banyak sangat kemusnahan, pemuliharaan kurang...aku pun mcm tu jgk...kekeke...sebab kita tak boleh tunding jari kt org lain jea. Mesti tengok diri sendiri dulu...baru betol...betul tak??? so, sekarang apa yg boleh kita buat adalah try utk ikut segala kempen or whatever pown yg kerajaan da buatkan bagi mengurangkan kemusnahan alam ni. Kepada org2 yg suka mengeluarkan asap yg berbahaya tu...(bakar sampah, bakar duit etc...) sudah2 lah tue. jgn nanti da terlambat baru nk menyesal...

(khidmat pesanan masyarakat ini ditaja oleh cap ayam)

sajer jea nk kc kesedaran sket, tk bermaksud nk melukakan hati sesiapa pown...ikhlas tau..
akhir kata, majulah rakyat malaysia utk semua....(aku pown tak tau kenapa tetiba semangat berkobar2 sekarang ni!!! hehehehe....jgn marah haa)

0 comments: