BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 13, 2009

pergi tak kembali T.T

salam...hari mcm tk best sgt. member bli paper and dpt tau kt frontpage, ustaz asri telah kmbali ke rahmatullah. bagi sesiapa yg tk tau siapa arwah, arwah actually leader utk kumpulan nasyid yg quite famous...RABBANI...eventhough aku tk la kaki nasyid tp ske gak dngar lagu2 from this group. cause selain mnginsafkn, lagu2 dorang mmang akn mengigatkn kita kpd pancipta kita. back to the story, based pda paper yg aku bace seawal pg td, arwah kna heart attack, sort of dan meninggal dunia swktu dlm prjalan nk ke hospital...tk sangka kn...everything happened in a blinking of eyes...tu la hidup kita. unexpected....

kita tk tau apa yg Tuhan dah tentukan utk kita. yg blh kita buat sbg hamba-NYA hanya la berdoa byk2 dan berserah supaya Dia sntiasa tolong n guide kita ke jln yg spatotnyer....maklumla, dunia kn da hampir ke penghujung. hehehe...tetiba wat ceramah ksedran plak aku ne...tp nk wat cmner, da aku free all the tyme ryte now. tutor tk der. bku aku da revise skit tp da tk bley msk cuz tk brape nk fhm. kikikiki....

td ader member sesak nafas...hurm ryte now kn keadaan tk brapa nk mnyihatkn so kna pndai2 jga diri. drinks plenty of plain water....that's got for the body!!!!
heeee....aku pown da tk tau nk membebel apa da so see you then...btw, thanks for read my ntah pape2 ntah. buat pnyegarkn otak yg serabut...
adios....

0 comments: